03.03.2015: GMY Kalite Temsilcileri Eğitimi Antalya Yapıldı

GMY servis sisteminin belkemiği olan Kalite Temsilcisi (KT) eğitimleri Antalya'da gerçekleştirildi. 54 kişinin katıldığı Kalite Temsilcileri Eğitimi 01-03 Mart 2015 tarihlerinde Antalya Kervansaray Otel'de gerçekleşti. Eğitimlere GMY Merkez Ofisten Emre Can ÇİÇİN, Halis DEVİREN ve Yusuf BURAL katıldılar.

Eğitimin ilk gününde 2015 iç denetim programı ve GMY servis sistemi standartları üzerinde duruldu. Öğleden sonra gerçekleştirilen bölümde FIAT ve Alfa Romeo’nun eski Türkiye servisler müdürü Erdem MARTİN kalite temsilcilerine "Satış Sonrasında Farkındalık" konulu özel bir eğitim gerçekleştirmiştir.

Eğitimin ikinci gününde 2015 yılı için planlanan iyileştirme çalışmaları hakkında detaylı bilgiler GMY servis teşkilatı ile paylaşıldı. GMY Genel Müdürü Emre Can ÇİÇİN'in "Müşteri İlişkileri Yönetimi" konulu sunumu ile eğitimimiz tamamlanmış oldu.

 

Bunlara da göz atabilirsiniz ?